Dansk Access Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketHent data fra online data base.

 Besvar Besvar
Forfatter
soeren49 Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger
Avatar

Medlem: 20-08-2014
Land: DK
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Hent data fra online data base.
    Sendt: 13-09-2014 kl. 22:00
Hej
Hvordan laver jeg lettest følgende?
Jeg har en webshop, hvor fra jeg gerne vil hente kunde bestillinger/ordre fra og føre det over i Sigmaregnskabet. Skal jeg lave en API der automatisk logger på databasen online og fører data over i Sigmaregnskabet, eller skal jeg hente data via e-mail, jeg anvender Office 2007 professionel.
Formålet med at hente data over i Sigmaregnskabet er at det er et bedre system at oprette fakture, ordrebekræftelses i end det jeg anvender nu.
Er der nogen, der har erfaring med ovenstående?

Med venlig hilsen
Søren Hansen
Til top



Til top
hkh Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 15-08-2012
Status: Offline
Point: 320
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-09-2014 kl. 13:57
Citat: soeren49 soeren49 skrev:

Hej
Hvordan laver jeg lettest følgende?
Jeg har en webshop, hvor fra jeg gerne vil hente kunde bestillinger/ordre fra og føre det over i Sigmaregnskabet. Skal jeg lave en API der automatisk logger på databasen online og fører data over i Sigmaregnskabet, eller skal jeg hente data via e-mail, jeg anvender Office 2007 professionel.
Formålet med at hente data over i Sigmaregnskabet er at det er et bedre system at oprette fakture, ordrebekræftelses i end det jeg anvender nu.
Er der nogen, der har erfaring med ovenstående?

Med venlig hilsen
Søren Hansen


Jeg har ikke den store erfaring med webdatabaser contra Access, men hvis du er nogenlunde til engelsk kan du prøve at stille dit spørgsmål her: http://www.utteraccess.com/forum/index.php?app=portal
Hans
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2013 - 2024 Dansk Access Forum - en del af Excel-regneark.dk